Jan 15, 2010

The Stick-Figure Richard Contest Poll is Open!

As you can see on the right, the SFR storyline entries have been posted.  Yay!  Please read through the 13 entries and then vote for your favorite.  Thank you to those who have contributed ideas... they are all great and I look forward to knowing which one will become SFR's next adventure!

Just so you're aware, contestant's names have been withheld during the voting process, but will be revealed later.  (Send me an email if you want to remain anonymous!)  Also, in most cases, these are just a shortened version of their storyline so that we don't give give away too much! :)

15 comments:

phylly3 said...

Wow! Lots of entries! That's great! So we only have 1 vote? Or is it 1 vote a day? There are lots of good ideas here. But you should have the final say really, because I would guess that some of them would be harder to illustrate than others.

bZirk said...

I love #3. Dang I wish I'd thought of that one. :D

Myrtle said...

Some great ideas, this is going to be difficult. I need thinking time.

flandersdreamer said...

SFR ... such a brilliant character!
RAFanBlog ... I sooo like it!
Nat, keep being creative, please?

Debra said...

Nat - please don't limit yourself to just one (or a few) of these.

I have already placed my vote...but I wouldn't mind seeing them all (eventually).

BTW - I really love SFR's sideburns.
(never thought a drawing could make a girl swoon) hahaha

bZirk said...

I like all of them too, Nat. It was really tough to decide. Maybe the winner can just be the first story?:D

Traxy said...

All are absolutely fab, but I voted #4, because... well, yes, how S8 SHOULD'VE been! Maybe then there could even be a decent American accent from the woman! ;) Other favourites include 9: would love to see him analysing his characters on the couch, and 11: to see the look on his face when he sees certain YouTube fanvids! Teehee.

Myrtle said...

I've finally voted for No 11, SFR watching the fan videos would be so funny. Although, I agree with other comments that all of the 13 ideas would make great SFR stories.

Longhairedtoad said...

I was finally able to narrow it down to two but I really couldn't decide so I just tossed a coin. I wish we could have more than one vote. They are all great.

@Rob said...

Pls do #5! I would love to see that one. I am just going to spend the day pondering that! It will make me smile. In fact, I am smilling right now!! :)

As for #3 -- I love RA's nose!!! I do. It totally works for me esp since I'm a Greek girl. My cuz and I totally swoon over him and "the nose."

As for #4, what was up with that? There wasn't much chemistry there. None, nadda, nill, zip, zero. I don't understand it!!!! What was the deal????

Anonymous said...

All options seems great.

#7 DIY Manual: Ikea´s? No text there. Oh screw it.

Possible extra storyline for you(but credit Mulibinda):
http://mulubinba.typepad.com/an_ra_viewers_perspective/2009/12/new-recruit-for-the-grid-spooks-9.html

Nat at RA FanBlog said...

Phylly,
The poll only allows for one vote per computer.

Deb,
There are so many great ideas here that I think I'll definitely have to use several of them! (Crediting the proper person each time, of course.)

Twinkling Moon said...

Yep, I echo the sentiment that there are just too many good ideas and voting is hard,

Nat, looking forward to seeing how you illustrate these ideas becuase I imagine some of these might be tricky to do,

and i agree with anonymous's suggestion of Mulubinba's idea for a Spooks-related plot; what a way to connect multiple RA projects :)

Charleybrown said...

Eager to see what you come up with and yes, please don't limit it to just one!!

galva_troop_1382 said...

I vote for #5